Sunday, February 13, 2011

1:18 AUTOART NISSAN SKYLINE GT-R R34 V-SPEC II (SPECIAL WHEEL VERSION) LIMITED 500 PCS BY BE-J

Nie adalah model yg paling mahal dlm koleksi aku..aku pon smpi skrg xcayer aku leh beli kete semahal nie..mahal nk mampos..yg wat mahal coz Limited 500pcs & hanya di jual utk pasaran Jepun..so kesukaran utk mendapatkannya berganda2 la...& paling gila aku dah beli 2 bijik model nie (mgkin 1 nie aku akan ceraikan ngn talak 3 jika kena regenyer) hehehe..simpan bg rege naik..huhuhu..yg wat stim pd model ini ialah rim BBS disaluti warna emas..telah di tuned oleh Be-J..yg lain2 biasa jek aku tengok dr R34 yg lain..1 perbezaan yg aku dpt kesan ialah wiper BBS nie jatuh belah kiri, biasanya kanan pd model R34 yg lain..apa pon ALHAMDULILLAH SYUKUR Tuhan telah makbulkan impian aku utk memiliki model ini. Ramai kolektor terutama yg Hardcore ngn GTR mengatakan model ini adalah KING dlm kategori GTR..kesukaran mendapatkannya adalah berlipat ganda dr mendapatkan versi NUR...xtau la betol ker X...??? ini apa yg aku bc dlm forum Diecast exchange..ceh, apa aku melalut nie..








2 comments: